I wish if I could be a star
I wish if I could be your love
Sad news 僕をすり抜ける story
Just pass me by

I wish if I could be a sky
I wish if I could be your sun
Sad days 変わらない明日に君は
Down and down and down
日毎 helpless, hopeless, heartless
途絶えてる 君との nowadays

I feel you
Sad story, I'm sorry
見えないか 薄れゆく愛の everything
Sad story, I'm sorry
You know, I'm just knowing you

I wish if I could be a star
I wish if I could be your love
Sad words 君をすり抜ける pain
Sad truth 君を教えない after all
僕は薄れゆく day by day
愛の唄が途絶えて pause

I feel you
Sad story, I'm sorry
見えないか 変わらない愛の everything
Sad story, I'm sorry
You know, I'm just knowing you

Sad story, I'm sorry
消えないで 移りゆく愛の everything
Sad story, I'm sorry
悲しみは 染まりゆく空へ fly away
Sad story, I'm sorry
見えないか 変わりゆく愛の everything
Sad story, I'm sorry
I know, I'm just feeling you

==========================
我希望 ...如果我能是星星
我希望 ...如果我能成為你的愛
突發新聞,那些不是我所想要造成的難過
那麼,就讓它過了吧

我希望 ...如果我能是天空
我希望 ...如果我能成為你的太陽
悲傷的日子,你該如往常的明天卻
越來越的低潮
每天無能為力、無望和無所勇氣
那麼,如今將被逼進死路前,先停一下

I feel you
Sad story, I'm sorry
那看不見的某些東西不需要再失去,那愛的一切
Sad story, I'm sorry
你知道的,我只是又想到了你

我希望 ...如果我能是星星
我希望 ...如果我能成為你的愛
難過的字眼,那些你不想承受的痛
悲傷的真相,那些你永遠也不想再討論
我可能即將失去,天天都是
那麼,愛在快結束的盡頭,先暫停一下

I feel you
Sad story, I'm sorry
那看不見的某些東西不需要再改變,那愛的一切
Sad story, I'm sorry
你知道的,我只是又想到了你

Sad story, I'm sorry
別再失去了,愛的一切
Sad story, I'm sorry
飛離哀痛染色的天空
Sad story, I'm sorry
那看不見的某些東西不需要再改變,那愛的一切
Sad story, I'm sorry
你知道的,我只是又想到了你
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yuzai 的頭像
    yuzai

    yuzai

    yuzai 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()